Utbud
Ett kontorshotell är exakt vad det låter som – ett hotell för kontor! Mer specifikt, så brukar det bestå av en större yta med gemensam entré som hyrs ut i mindre delar till andra företag. Vårt kontorshotell har många olika rum i storlekar från 5 m2 och uppåt. Vi kan husera företag med 1-2 personer och upp till 10 personer.
Vill du veta mer om våra kontorslösningar? Kontakta oss – vi hjälper er hitta rätt rum för ert företag!
Ingår det mötesrum?
Vårt kontorshotell har ett flertal mötes- och konferensrum som både medlemmar och utomstående kan boka per timme. Dessa rum kan du utnyttja om du till exempel behöver hålla en presentation eller ha ett viktigt möte. Det kan även finnas lokaler du kan hyra för diverse event, fester och mingel.
Vad är det för service som ingår?
På våra kontorshotell i Göteborg ingår flera fördelaktiga förmåner. Vi erbjuder bland annat:
- Receptionstjänster
- Städning
- WiFi
- Larm
- Post- och pakethantering
- Kaffe & te
- Fruktskålar
- Gym
- Övernattningslägenheter
- Mötesrum
- Besökshantering
- Event-ytor
- Nätverksträffar
- Frukostar
- Duschrum
- Förvaring
- Café